"I'm ready to love somebody, love somebody like you"

hej!
Jag jobbade en timma längre än tänkt så jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat tidigare!
Idag var det jobbigt på jobbet, mycket folk, personal som inte kom och allmänt stressigt och rörigt! så jag är rätt trött i huve och i kroppen nu, efter att ha jobbat både igår och idag!
Men igårkväll va jag juh hos titti och vi kollade på melodifestivalen och sen kolla vi på filmen social network, tror vi båda somna efter typ 30 min, så, så bra va den!
Morgondagen erbjuder iaf en runda i staden med Titti sedan får vi se vad som händer på kvällen :)
Och nu ska jag gå och duscha och sedan sova tror jag! :)
Så vi hörs imorgon innan jag åker till stan! puss
Tänkte bara säga grattis till min älskade vän Maja, som har tagit körkort nu!!! :D
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0