"If you knew how I wanted someone to come along, And change my life the way you've done"

God morgon! :)
Nu har Titti och Siri precis åkt! Och igår lagade vi mat och kollade film, jättemysigt! :)
Idag har jag juh ingenting planerat förutom åka och träna lite, sen får vi väll se om det händer nått kul! :)
HAHA, som jag skrev i ett inlägg tidigare så tappade jag juh bort lite saker hemma hos Marko. Typ nycklar, hörlurar och lipsyl. och sen när jag möter Titti och Siri på stan så tar Titti upp ett par hörlurar och ett lipsyl ur sin jackficka och frågar om det är mina och jaa det va det juh! frågan är hur i helvete hamnade dom i hennes jacka? :P
Iaf, så nu va det juh bara mina nycklar som var borta, och imorse snackade vi om det innnan dom åkte och ingen av oss hade verkligen en aning om vart jag lagt dom, men så kollade Siri i sin jacka, så låg mina nycklar där! och då är frågan där också, hur i helvete hamnade dom där? :P
Ingen av oss har verkligen någon aning om hur så undra hur bra vi mådde ;)
Men jag är glad att allt är tillbaka iaf även fast det är en enorm minneslucka där någonstans :P
Nu är det dags att diska och skit, hatar att va själv, man måste juh fixa allt!
Vi hörs innan jag åker och tränar! :)
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0