"Iam strong, when I am on your shoulders..."

tjaaaaaa
Gu vilken snökaos det är :O, helt sjukt! jag, mamma och pappa åkte till Norrköping nu ikväll helt omöjligt nästan! glas halt och snöstorm, skapligt läskigt!
Men annars idag så började dagen med att jag halkade 2 gånger påväg till bussen! Första gången gick jag ner i split (va nog en rolig syn) och andra gången ramlar jag och slår denna gång i högersidan och glider sedan ner för backen på högersidan! fiint, så nu är jag blå både på vänster och högersidan, inte okej!
Nu ska jag gå och tycka lite synd om mig själv! Men först en bild från helgen!
Va juh som sagt hos Leo i lördags och festade eftersom han fyllde år, men påväg hem var det jag, Josse, My, Alex, Hawjin och Adam som satt på bussen med dessa två grabbar (?) så jävla härliga! alla vi satt och sjöng tsm hela bussresan, måste låtit jättevackert! Men efter en utav låtarna applåderade hela bussen, så, så illa kan inte inte varit :P
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0