"I love you more than all that's on the planet, Movin' talkin' walkin' breathing, You know it's true..."

Hejsan!
Nyss hemkommen från ikano, jag köpte ingenting! :O
så har tyvärr inget spännande att visa. Men nu ska jag iaf byta om och dra mig till stallet en sväng innan jag åker till Emma :)
Så jag bjuder på en bild först, så hörs vi när jag kommer hem ikväll/ inatt om jag orkar :)
Blev nya skinnjackan på idag även fast det var -5 grader!
hur konstigt är inte vädret då?! igår kom man inte ens ut för att det snöade så jävla mycket och kom man ut så gick det inte att se eller gå någonstans för att det var sån snöstorm och sen när man går ut idag, ser det ut såhär, snacka om skillnad!
lina.

Kommentarer
Postat av: sofia

Tänkte bara höra om tbs är en bra skolan? Mycket plugg och så? Vilket pogramm går du?

2011-02-13 @ 14:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0