"För att jag älskar dig, så som du är, och jag vill ge dig allting jag har..."

God kväll!
Dagen började som alla andra dagar, jag missar bussen. Men Emma missade bussen också så jag fick sällskap iaf! :)
Sedan har vi haft historia och Spanska hela dagen, och på spanskan ville jag och Emma gå och köpa en yoghurt så vi tjatade till oss 5 min rast, och det var strikta regler att det inte fick vara mer än 5 min! så vi springer till hemköp och tillbaka och då när vi ska in i skolan igen, tror ni inte att mitt jävla kort slutar funka då så vi inte kommer in?! jooo såklart! ALLTID jag, fattar inte asså.. Men så vi fick stå där ute och vänta tills en kom och öppnade till oss, fail.
Sen när jag kom hem så baka jag!
Där har ni min dag! :)
pusshej!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0