"You and me.."

God morgon!
Sjukt sliten är precis rätt ord för vad jag är! Var juh som sagt var på fest igår, och det började med att vi va hemma hos titti fram till typ halv 10 då vi drog vidare till Marko som fyllde 18 år! Det var jättekul och det var många personer där som man inte träffat på länge, så det var kul att träffa dom igen! :) Och jag klarade mig till och med igenom en hel fest utan att få någon skada, det är lyckat! :D
Kom hem vid 4 imorse och öppnar min väska som jag hade haft med mig till Marko och när jag öppnar den upptäcker jag att det är fel jävla väska! så det va juh bara att väcka mamma lite försiktigt och fråga om hon kunde skjutsa mig till MALMSLÄTT (inte precis nära mig) så jaa då var det bara att sätta sig i bilen och åka tillbaka! så jag somnade inte förens vid 5 tror jag, KUUUUL!
Men nu sitter jag iaf här och precis sagt hejdå till min kära familj som har lämnat mig! Dom ska vara borta enda till Söndag, vi får väll se om jag överlever, hatar nämligen att vara ensam!
Nae dags att fräscha till sig lite kanske! Vi hörs sen :)
Blir ingen bild nu kan jag säga! :P
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0