Tant Lina

Hej! Ännu en dag på Gina idag och idag fick man verkligen veta att man levde, så mycket folk!!!! :o helt galet men väldigt, väldigt kul! :) och som vanligt kommer man hem med onda fötter så man inte ens kan gå, men jag får skylla mig själv som har helt fel skor på mig!
Va även hos läkaren idag p.g.a mina öron och nu har jag fått bekräftat att jag har tinitus mest på höger öra och även har en aning nedsatt hörsel på höger öra (inte mycket), tack spanska nattklubbar!!!!! så nu mer kan ni kalla mig tant lina!
Jag har slutat förvånas över alla saker jag råkar ut för... Men har jag en jävla tur sa läkaren så kan tuinitusen gå bort eller minska, men har det inte gjort de inom 1 år så är de kört!
Jaa där har ni en vanlig dag i mitt liv, Nu ska jag sova så hörs vi imorgon!

Väldigt dålig bild men jag försökte ta kort på min söta katt när vi skulle sova, för nästan alltid när hon ska sova så lägger hon en tass över ögonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0