Promenad

Var ute och sprang/gick i 3 timmar nästan! Men innan jag gick ut upptäcker jag att såklart ligger mina joggingskor i skåpet i skolan någonstans så fick ta på mig conversen och det var inte så skönt för benhinnorna eller knäna att springa på asfalt med dom så de fick bli lite power walk till sist! Mötte upp chris i los pacos och sen gick vi upp på berget och satte oss vid tjuren och tittade ut över hela fuengirola, så himla fint! Sen blev det lite kallt, då gick vi igen och nu sitter jag här, har precis ätit och har börjar packa lite nu, men går inget bra, som vanligt när jag ska packa vill jag ju ha med mig allt :( men det ska nog lösa sig! Men ska nog gå och duscha nu sen krypa ner i sängen och kolla på en film :) vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0