OM 24 JÄVLA TIMMAR ÄR JAG I SVERIGE!

Jaa ni, nu är de inte många timmar kvar!!!!!!! :D
Denna dag har iaf gått fort! vi hade julavslutning i Aulan idag, där vi sjöng jullåtar på både svenska och spanska och sen sjöng vi även Svenska skolans egna låt, som faktiskt var sjukt bra :P Sen blev det även dans ute på "terassen" för hela skolan, de va väldigt kul till en början tills man blev svettig, med tanke på att det var varmaste dagen på länge idag, 21 grader i skuggan och vindstilla, och jag hade alldels för mycket kläder på mig, men de va faktiskt väldigt kul ändå! och sedan fick vi våra skolkataloger och sedan va de slut! då gick jag, Linda, Vanessa, Gabrielle och Chris och fikade på ett svenskt cafe! Sen gick jag och Linda in mot stan och jag gick och fixade mina naglar lite nyårs fina och Linda gick och köpte julklappar! :) Sen när jag skulle gå hem på kvällen, de va mörkt och allt och sen ser jag lite längre fram att de står massor folk och kollar på nått, men de tänkte jag inte mer på så jag fortsatte, sen när jag kommer fram så hör jag bara massor skrik och tjejer som skriker "puta" till varandra och när jag kollade närmare såg jag att det va tjejer som slogs och höll på men jag fortsätter o gå och när jag vänder mig om är det 1 millimeter från att polisbilen kör rätt in i mig, så de kunde ju slutat snyggt! Men en sak som är säker, jag vill aldrig hamna i bråk med en spansk tjej, för de va inte riktigt som tjejbråk hemma i sverige! men nu är jag iaf hemma, levandes! :) Och nu ska ajg återgå till packningen sen lägga mig o kolla på film och vänta på att kl ska bli 3 så jag kan åka!!!!!! :D
Vi hörs innan jag åker till flygplatsen för sen kommer inte min uppdatering bli så bra när jag kommer till sverige! :) puss


Julavslutning i Fuengirola! bild snodd av Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0