Home sweet home

Hej!
Tänkte bara göra en kort update, det är så sjukt underbart att få vara hemma igen och allt rullar på här hemma och jag har aldrig varit gladare över att träffa min underbara, knäppa familj! Idag har Magda o Co. Varit hemma och sagt hej på morgonen, det va jättekul att få se dom igen! :)
Sen körde jag lilla bilen in till stan för första gången på 4 månader!! O inne i stan åkte jag till läkaren för att få reda på vad det är jag är allergisk mot, sen åkte jag, mamma och sara till mormor och sa hej sen åkte vi till stan igen och kollade lite och sen vidare till farmors grav och sedan hem! Och nu sitter vi här och har precis ätit :) så nu ska jag fortsätta mysa med familjen så hörs vi! :)

1. Mitt älskade underbara rum!!!!
2. Sociala familjen ;) (sanningen är att vi försökte hitta en artist som vi inte kom på namnet på)
3. Klä julgranen hemma hos familjen Svedberg är ett spännande fenomen!
 
image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0