BILDBOMB (inte någon bilbomb denna gången heller pappa!)

Här får ni ett gäng med bilder från Barcelona, orkar inte lägga ut alla nu men några ska de väll bli! :)




Kakerlacka nummer 1 !












Gick åt helvete för mig på ett spel










Isbana mitt på Plaza de cataluna, dock åkte vi aldrig och tur va väll de för annars hade nog jag kommit hem med gips o en o annan hjärnskakning!


Vet inte om de går o så men asså jävlar va folk!!


Kakerlacka nummer 2!

Ni får mer bilder imorgon men dehär va några iaf!
Och Barcelona va verkligen jättefint och så men en sak som gör att jag faktiskt gillar Madrid mer är för där förstår man ALLT dom säger nästan för dom pratar så tydlig spanska medans man i Barcelona pratar Catalanska vilket är helt olikt spanskan typ, Catalanska är som en blandning mellan typ alla språk men mest franskan och spanskan så man förstår ingenting när någon pratar Catalanska! men annars gillar jag båda storstäderna lika mycket :)

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0