7!!!!!!!

Imorgon eller på lördag ska här börjas packa för nu är de inte långt kvar!!! :D
Ananrs så har jag varit hemma idag med, för är fortfarande sjuk ! kan verkligen inte komma ihåg senast jag va borta såhär länge från skolan p.g.a. sjukdom, men de lilla dampbarnet som finns inom mig börjar få panik så imorgon måste jag ut!!!!!!!! så de blir o gå till skolan, har bara en lektion och sen hem o vila lite och sen är de dags för avslutningsmiddag och kanske utgång, så de blir nog en bra dag! :)
har inte så mycket mer att säga, utan vi hörs imorgon :)
Ni får resten utav barcelonabilderna nu!




utanför la sagrada familia, den kändaste kyrkan i Barcelona som alrdig blir färdig, dom har hållt på o byggt på den sen 1882 och den är fortfarande långt ifrån färdigbyggd, men jäklar va fin den va!




Lunch på ett av alla 1000 starbucks som fanns i Barcelona


Linda och hennes Enorma kaffe! :)


Denna hittade vi på gatan! :)


Vi åkte linbana upp på ett berg för att kolla på en helt magiskt fin fontänshow!
















la sagrada familia






Röda ögon Vanessa?




Fråga inte ens...

blev de en massa bilder men de får ni leva me :)

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0