5

Idag har jag skramlat in lite vuxenpoäng, jag har varit och julhandlat själv!!! förr va jag helt livrädd att gå på stan själv , för jag trodde folk skulle tro man va mobbad, inte hade kompisar eller va jag nu trodde men idag tog jag tåget till Malaga o så har jag gått och handlat dom sista julklapparna så nu är det klart! :) Riktigt skönt faktiskt.
Igår var det som sagt julmiddag i skolan, vilket var väldigt mysigt faktiskt, långbord i Aulan, god mat, trevligt folk, uppträdanden m.m. så det var riktigt lyckat och sen blev det en mycket rolig utgång! så en väldigt lyckad kväll helt enkelt :) och idag gick jag upp tidigt och sprang till skolan för att hämta alla mina saker som jag lämnade där efter middagen igår, så kom in i skolan helt anfådd o trött o Ronny och Liza bara stod o kolla på mig som om jag vore dum i huvet, men jag va ju rädd att skolan skulle stänga! iaf efter de tog jag tåget till Malaga :) Och nu när jag gick av tåget här i fuengirola ringer min kära vän Vanessa så nu blir det en utgång i Malaga ikväll , det kommer bli great!! :D så nu måste jag vila lite för har blivit ännu sämre eftersom jag bara gick i klänning och kofta igår halva kvällen, smart tjej!
men vi hörs :)

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0