3

Hej! Idag har varit en väldigt ohändelserik dag! O efter skolan åkte jag till mira mar för att fixa en sista julklapp men hittade inte vad jag sökte, men men!
När jag kom hem hade jag och min värdmamma (mest min värdmamma om man säger så) ett samtal om att hon tyckte jag gått ner i vikt mycket sen jag kom hit och då tänkte jag att hon måste slagit i huvet hårt eller glömt glasögonen men de fick jag förklarat för mig att hon inte hade och att jag måste äta mer, verkligen ett trevligt samtal. Och sen fick jag skäll av min värdpappa för att han är trög o inte fattat att jag åker den 22 tidigt, tidigt på morgonen även fast vi diskuterat dethär 10000 gånger! Tack gode Gud att jag ska hem snart!!!!!!
Men nu ska jag kolla klart på ghost whisperer o sen sova! Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0