21

Helvete va jag är mätt... Eller egentligen inte, känner mig bara som en degklump efter allt bakande och ätande, usch usch... Förövrigt blev mina lussekatter helt totalt fel det sluta med att jag satt och åt dom med smör för att dom smaka exakt som scones, jag + bakning = ingen bra kombination men det är ingen nyhet direkt! Men Idag har jag dock varit på strålande humör, har varit helt sprallig och efter att mitt pass blev åtefunnet (det har legat i affären i 1 1/2 månad!!!!!) så blev jag ännu gladare :D så kom jag hem hit och min mamma förklara för mig att det inte är jag som är korkad och dum utan det va dumt av killen på yoigo o inte ringa mig eller lämna de till polisen och massor mer! Hon får mig alltid att må bra eller bli glad men hennes små komplimanger, :) trots att det är jag som är totalt vimsig o trög och inte märkt att mitt pass varit borta!! aja nu är det tillbaka och nu har vi checkat in Barcelona resan!!! :D
Men nu sitter jag här och gör de jag alltid gör.... Pluggar! Har prov och redovisning imorgon, yeeey!
Aja, vi hörs imorgon! ska försöka ta mig bort mot sängen snart och sova men har sån sjuklig träningsvärk efter min springtur igår och idrotten imorse (va ser värsta jag varit med om på länge!!) så vi hörs :)



Och jaa jag vet att jag glittrar i ansiktet, fråga mig inte varför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0