2

Hej!

Idag har varit en lugn dag, Svenska på morgonen sen gick jag och Chris till marknaden där jag köpte ännu en present till min kära lillasyster, nu får de fan räcka asså! (I år sara kommer du få en heeeeeel del julklappar) sen träffade vi på Vanessa så gick alla vi tillsammans och sen gick vi även och åt sedan va de dags för den otroligt roliga naturkunskapslektionen, vi labbar o de är så sjukt tråkigt och jag är tydligen helt usel på de för vår lärare har klagat på mig hela lektionen igår och hela idag! Men jag går ju sam utav en anledning................ Sen köpte jag julklapp till mina värdföräldrar som jag och Ellinor ska ge o sen en sista julklapp till mamma :D Sen nu på kvällen va jag, Ellinor och våran värdmamma på mercadona och handlade lite, det va mysigt! :) sen har jag bara packat och packat och börjat inse att detta kommer aldrig att gå... kommer bli en dyr hemfärd för mig ser de ut som!
Imorgon iaf så SLUTAR VI!!!!!!!! helt galet skönt, äntligen är denna termin slut och jag får åka hem! :)
Iaf efter avslutningen ska vi gå o fika o sen ska jag väll hitta på nått o fördriva tiden så jag inte börjar klättra på väggarna här! :)
Men nu dags att duscha sen sova, så hörs vi imorgon :)


Asså den här bilden, HAHAHAHAH! förlåt sara men varje gång jag ser denna så börjar jag skratta, men du vet att jag älskar dig :)






Gammla bilder, men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0