17

Dålig uppdatering, jag vet! Men i helgen kom jag iaf hem utan hjärnskakning eller sjukhus besök och hade de lika kul som vanligt ute i lördags ;) sen igår va jag och chris på marknaden och sen gick vi runt lite och jag införskaffade även ännu mer julklappar ;) har alltid hatat att köpa julklappar men det är ju sjukt kul! :D så iår får ni en hel hög av julklappar min kära familj :) sen igår va jag även hemma hos chris ett tag, tanken va att vi skulle plugga men jag var en aning sliten om man säger så, så jag somna en stund (a) sen åkte jag hem o plugga! Och idag har jag solat och pluggat hela dagen, kuuul! Men nu har jag dragit på mig träningskläderna och ska springa bort mot los pacos o chris och sen ska vi gå till tjuren! :) så vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: tuffingen i sverige

haha nae? ser det ut som jag gjort det?:)<3<3

2011-12-05 @ 19:18:03
URL: http://saraasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0