16

Hej!
Idag har jag och Ellinor suttit ute och solat på förmiddagen, sedan drog jag på mig träningsklädena och gick till skolan med Ellinor för att hämta en bok och sen va tanken att jag skulle springa hem, men istället fastnade jag i julbakningen i skola och stod och bakade colakakor i några timmar, så kan det gå! Sen powerwalkade/ sprang jag hem och sen när jag precis har sat mig och slappnat av nej då är det bara dra på sig skorna och gå bort mot los pacos för lite barcelona möte med tjejerna så då gick jag dit och så satt vi där ett tag och prata och sen va det bara gå enda hem igen, så jag har fått rejält med motion idag om man säger så!
Men nu håller jag på att packa och det går åt helvete... Så jag ska väll fortsätta att sura lite över det så hörs vi om jag hinner innan jag går till tåget imorgon bitti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0