España 3!

Hej på er!

Idag för första gången på typ en vecka har vi gått utanför huset!! Det måste ju betyda att vi håller på att bli bättre :)
Men jävlar vilken piss vecka (eller vilka piss dagar, eftersom det började i onsdags) och anledningen till att alla förutom Magda blev matförgiftade va p.g.a. att vi åt inte färdig kyckling, KUL!!! fy fan, jag har aldrig mått sådär piss asså. Och våran fredag kväll fick en tvärvändning, när vi får slänga oss i taxin till sjukhuset i Torrevieja, där vi spenderar HELA natten, från kl 9 på kvällen - 5 på morgonen. Fy fan va dåligt behandlade vi blev för att vi inte va spanjorer, helt sjukt. en av oss blev bara sämre och sämre hela tin, så det kunde slutat riktigt illa om jag får gissa men till sist fick vi komma in till läkare o hela skiten, vilket va väldigt tur. Men nu är vi på benen igen :) och ikväll har vi sminkat oss, fixat håret och klätt på oss och ätit på restaurang (kina) för första gången sen i onsdags! och nu sitter vi på våran närmaste bar med internet eftersom vårat internet hemma gick ut i fredags!
Men denna vecka ser lovande ut eftersom anna åker hem på torsdag´så måste vi bli helt friska nu och leva livet!
Vi får se när vi hörs igen eftersom vi inte har tillgång till internet hemma nu :)


Ursäkta min vithet men jag har inte sett solen sen i onsdags!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0