Home!

home again!

Och jag hatar det... en vecka till i spanien hade jag inte tackat nej till!
Men i Torsdags blev ju jag och Magda själva p.g.a att Anna skulle åka hem och Matilda följde med för att hon fortfarande inte mådde bra :/
Och under dessa dagar när det bara varit vi två har det hänt helt galet mycket och vi har ännu en gång kunnat konstatera att allt inte står riktigt rätt till i våra hjärnor, men vi lever o har jävligt kul!
för att sammanfatta bara gårdagen väldigt kort:
- stranden
- ut och äta en jävla massa
- tagga utekväll på buschwaka, allt (shottar, drinkar etc.) kosta bara 1 euro
- får skjuts dit av grannen och ERIC
-
hamnar mitt emellan ett bråk mellan en vakt och en full gubbe, jag blir "räddad" av Anuar men Magda får stå kvar i skiten :P
- dansar och blir helt galet svettiga
- Magda får höra att hon är en torsdagsmiddag
- Jag är Cp och en åsneröv enligt en pårökt spanjor(?)
- gratis taxi på efterfest klockan 5 på morgonen
- gå hem klockan 7 på morgonen
- direkt till poolen klockan 8 på morgonen
- försenad till taxin till flyget
- kaos
- trevlig flygtur hem
- mycket skratt och prat!

Nu har jag varit vaken i 36 timmar så det får bli en liten snabb update så ska jag gå och sova!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0