España !

hemkommen efter en kväll inne i torrevieja, skumparty stod på schemat! Och jag kan säga att vi är fyra rätt så jävla slita tjejer nu och vi har bara varit här i 4 dagar, bra jobbat! Men en sjukt jävla värd kväll, och så mýcket som vi har dansat ikväll har jag fan aldrig dansat i hela mitt liv. Men nu är det nog dags att sova!
Tänkte bara meddela er om att jag lyckades skaffa mig tinnitus första kvällen när vi va ute, verkligen as härligt!
det är helt hemskt och går det inte över kommer jag nog bli dum i huvet av det här ljudet!
Men nu är det dags att sova, puss!


p.s. Jossan, Siri och Titti, varma hälsningar från 2 MYCKET trevliga personer (killar) här nere ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0