2011-08-24

God kväll!

Idag sov jag verkligen ut för en gångs skull! helt underbart skönt :)
Sen blev det att åka in till stan och möta upp Siri för lite planering inför imorgon! (Titti har fyllt år så vi ska fira henne!!!!) :)
Och imorgon måste jag till stan IGEN p.g.a j*vla tbs, men imorgon är förhoppningsvis sista gången!
har inte så mycket vettigt att säga här utan vi hörs väll någon annan dag när det har hänt lite mer i mitt liv :D


Mitt hår är ruskigt slitet o fult nu asså, men trots det så kom tjejerna som jobbar på glitter fram till mig när jag va där och bara slängde komplimanger över hur fin jag va i håret o allt, dom förgyllde min dag kan jag lova! :)

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0