The best days of my life

Hej mina kära läsare!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt för att försöka bli frisk, så det blev ingen myskväll hos Magda som jag sa igår, tyvärr! för nu har jag varit ständigt sjuk i en vecka och jag blir aldrig bättre, så jag är verkligen JÄTTEpepp på att ställa mig och jobba 4 timmar imorgon.

Nu tänkte jag lägga ut lite bilder från Spanien när vi tjejer var där! Om man säger såhär, det går inte att beskriva hur underbart fucking kul vi hade! festa till 7 på morgonen gå upp vid 10 och gå till stranden och steka hela dagen. Ungefär så, såg våra dagar ut! Allt var bara helt galet perfekt, och detta kommer helt klart bli en tradition! :)
Här kommer några bilder från resan!




Titti kör på smilet när jag har tappat min öl i marken så den gick sönder och jag skar mig på flaskan, schyyyyyyyyyyyssst!


Vidrig drink, men vi var ganska cool när vi drack den iaf!


Här har vi en ybeeeeer lycklig Siri brevid sin idol på marknaden!








HAHAHA, No comments


Paradiset på kvällen


Jag älskar er mina vänner och det här är helt klart något som ska göras om ofta!

Nu måste jaf iaf sova! God natt på er!

lina.

Kommentarer
Postat av: siri

miss those days! love you too vännen <3 måste prata, har hänt en grej här nere..

2010-09-25 @ 11:07:13
URL: http://[email protected]
Postat av: jossan

love you to bebbe! underbara dagar var det ! <3

2010-09-26 @ 16:01:58
URL: http://jossssaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0