I'm in this fight now

JÄÄÄÄVLAR, va folk har tittat in här idag då :D Jättetrevligt är det att se att så många läser :)

Själv sitter jag här med historia boken i högsta hugg, jag känner att jag kommer somna till den här boken ikväll!
Annars idag har jag varit fruktansvärt arg och är fortfarande, men tänker man efter är det hon som har problem och hon ska inte få förstöra mitt liv bara för att hon inte har något :D
Så till nånting annat, efter skolan var jag,Mamma och Sara och tog gardasil sprutan, ajjjjjjjj. Det var den andra sprutan vi tog och den gjort helt klart ondare än den första! Men jag svimma inte denna gång iaf.
Va händer i helgen då? jo imorgon blir det att åka hem till Magda på kvällen där det är mysssssskväll :) sen på lördag, jobba om jag hinner bli frisk tills dess! sen på kvällen så blev jag hembjuden till titti! och Söndag, typ döööö och njuta av att det fortfarande är lite helg kvar :)

Nu ska jag pallra mig till duschen och sedan sängen och så får vi hoppas på en bättre morgon dag! :)
Puss på er!

Här har ni ännu en bild som kommer bli till header, Sara sa att hon skulle fixa den i helgen, Håll utkik!




lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0