21.39

Nu är det färdig pluggat för idag!

har pluggat nu i typ 4 timmar, fattar jag någonting om romariket och antikens Grekland? NEJ! men jag är glad ändå, för jag sitter och pratar med en EXTREMT saknad flicka som bor i Spanien nu! Så det är kul att höra lite från henne, trots att hon "bara" har varit borta i 18 dagar så känns det som fan en hel evighet! Men nu är det bara och vänta till den 22 december! :D

Annars, så är det sig likt med mig, Jag är faktiskt på väldigt bra humör trots pluggandet och sjukheten! Så det är väll tid för mig att kanske gå och lägga mig snart så att jag orkar med ännu en fin Case dag i skolan imorgon, tummen upp för det!

men först!


En bild på Jossan,mig,Titti och Spanjorskan Siri! (skulle tagit en annan snygg bild men det gick inte att ladda upp)


En ny tagen bild från idag!
Kanske den nya header bilden? om Min syster någongång kan fixa en ny header till mig!

God natt mina älskade läsare! kul att det är så många som har hittat tillbaka! jättekul att ni läser och jag hoppas att ni är här för att stanna också :)


lina.

Kommentarer
Postat av: siri

ååh, saknar spanien! När vi var där i somras alltså, hehe.



bilden var ju skitfin :D kör header med den ;)puuusss

2010-09-23 @ 13:21:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0