Svimma

Hej på er!

Som sagt så var jag hemma från skolan idag och var sjuk, inget kul. Och det konstiga är att jag har varit sjuk till och från sen i Juni typ, så idag åkte jag och pappa till läkaren för att kolla vad felet är! och då säger läkaren att han måste ta blodprov på mig (i armen!!!) vilket jag inte alls klarar av, men jag sa till mig själv att skärpa mig och bita ihop för det är inte läskigt!
Så han börjar juh sticka mig i armen och jag börjar må illa, men inget mer med det lixsom. Men sen när han är klar och tar ut nålen ur armen på mig så känner jag hur det börjar snurra, och sen försvinner hörseln och sen synen. Sen efter ett tag vaknar jag upp i soffan och känner mig helt okej, som om inget hade hänt och vi går där ifrån.
Så alltså, jag svimma. Vilket inte är första gången det händer! har hänt förr när dom ska ta blodprov på mig, så, så tuff är jag!

Men till något roligare, i helgen hade Titti kräftskiva i sin sommarstuga, vilket var mycket roligt! så här kommer några bilder från kvällen (bilderna har jag snott från Michaela, hoppas att det är okej!)





Här har alkoholen börjat slå till







Det var några bilder, tyvärr finns det ingen bild där alla är med.
Men tack alla för en jättetrevlig kväll!

Nu är det dags för mig att plugga lite, sedan sova! Vi hörs imorgon, God natt!

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0