haircolour

God eftermiddag!

Nu är jag hemkommen från frisören (Mathilda), skolan och sjukhuset!
Gick jättebra att färga håret imorse, jag vart skitnöjd! :D sedan blev det skolan en timma bara, så ovärt så det finns inte! sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi och tog varsin cheese på McDonalds och sedan vidare till sjukhuset, där vi var i 3(!!!) jävla timmar! helt sjukt vilken tid det tog. Det gick bra, fötterna ner och huvudet upp!
fick även två gratis biljetter till matchen idag, men lämna tillbaka dom för jag var inte så pepp så tänkte att det kanske fanns någon mer behövande :)
Men nu ska jag gå och göra mig lite mellis, ses!


Bild på håret.

lina.

Kommentarer
Postat av: Josse

Snyggt :D

kul att du har hittat tillbaka tjejen :D <3

2010-09-27 @ 18:33:14
Postat av: David

Jättefin bild Lina :)

2010-09-27 @ 18:49:39
Postat av: emma

GUD VA FIN DU ÄR DÅ MÄNNISKA!!!!!!! puss på dej :*

2010-09-27 @ 19:26:25
Postat av: Th

Guapa :) <3<3

2010-09-27 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0