Girls just wanna have fun

Hejsan!

Idag har vi Casedag i skolan, extremt kul! Och dagen började juh verkligen jättebra, försov mig 40 min imorse, skulle gått upp 6.50 men ställde klockan på 7.50, Smart Lina! Men nu sitter jag här med Michelle,Emma & Chris, vi är en grupp och vi ska redovisa om hur vi ska överleva på en öde ö, det går skit fint. Vi jobbar på för fullt så vi har inte mycket kvar så det blir att slappa hela dagen sen kanske :D!

Sen när man kommer hem blir det väll att råplugga historia antagligen!
Men nu ska jag väll hjälpa min grupp, vi hörs senare idag eller ikväll :)
Först ska ni få se nått jättefint!



Asså HAHAHAHA :D hitta den här bilden på ett minneskort. Mathilda,Jag,Magda och Josse när vi spelade in våran film i 8:an? 9:an? ;)
a jesus har aldrig sett nått finare.

Aja, vi hörs senare då ska jag berätta en inte så rolig sak!



lina.

Kommentarer
Postat av: th

haha fint <3<3<3

2010-09-23 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0