El casa de Svedbergs!

Hallå i stugan!

Idag har jag hållt ett argumenterande tal mot djurförsök på filosofin, och asså vad fan har hänt, 2 VG:n på mindre än 1 vecka :O:O:O:O, fick VG idag på talet också :D super glad! sen har jag juh varit hos tandläkaren, vilket gick suveränt också! Sen snäll som man är följde jag med mamma till maxi ock handlade lite, sedan satte jag mig här och har uppdaterat min Iphone i 1000 år, jag är verkligen inte gjord för att hålla på med tekniska saker ;( men nu funkar mobilen prima och alla är nöjda och glada :D

Det börjar bli dags för mig att duscha och sedan sova då jag både ska till skolan imorgon och jobba, gud vilken fanastisk dag! inte.

MEN (haha, bara 2 st som fattar det roliga) nu till något som är roligt på riktgit! :D


viaje de España es reservado!!!!!
Efter mycket om och men, har jag nu bestämt mig att följa med! känns great! :D Är borta 22 - 25 Oktober!
Jag kan lägga ut lite bilder på huset någon dag så får ni ser hur vi bor :)

& sedan en liten förklaring

Det var då denna gangstaaaa tjej som räckte fingret på det förra fotot på mig och Emma alltså det var Inte jag ;D

Men nu är det dags att dra mig, God natt på er!



lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0