Djävulen

hej mina vänner!

Idag som ni ser har jag bytt header 2 gånger, men nu är det klart! väldigt nöjd faktiskt.
Så det där är vad jag har styrt med större delen av dagen :)
Annars så tog jag sovmorgon imorse och sedan drog vidare med la familia till Ikano och kollade lite där, hittade dock inget att köpa, då jag är snål nu för att spara tills vi ska till Stockholm :D. Annars har jag bara varit hemma idag och gjort det man ska göra på en Söndag, Ingenting!

Imorgon blir det att åka till Mathilda och färgar håret vid halv 10 :D hon praktiserar på frisörsalongen under min skola så det är ganska skönt! sen börjar skolan vid halv 12 och vid halv 1 så kommer pappa och hämtar mig för vi ska till sjukhuset, så det är verklgen en JÄTTErolig dag imorgon!
Så för mig är det högtid att gå och lägga mig snart, men först ska ni få se på något kul!


Så ser det ut i min säng när jag kommer in i rummet, så då är juh frågan vem som har byggt den tunneln under min madrass?


Och det var juh ingen mindre än Dior själv! en aning busig kanske.
(Fy fan vilken läskig bild upptäckte jag, kolla ögonen! :P)

God natt på er!

lina.

Kommentarer
Postat av: siri

HAHAHAHAHAHAHAHAHA skön katt.



jo livet är rätt nice utomlands! men man lär sig uppskatta livet i sverige också kan jag säga.. usch, du får krya du! pusssss <3

2010-09-26 @ 23:24:38
URL: http://siristjernfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0