Det trodde ni inte va?

Jösses, det var ett tag sedan jag skrev här!
Men jag är tillbaka och denna gånger är det för att stanna.

Det var mer än ett år sedan jag skrev här, och jag kan nog inte berätta i ett inlägg allt som har hänt, men jag kan dra lite snabbt vad jag har hållit på med under det här året:


Skolavslutning, ett år på gymnasiet, bara 2 kvar!




Min familjs inköp i April i år, Casa de Svedbergs i Spanien!

Och ett fyllesnack av mig och siri, sen va det bestämt: Jag,Titti,Jossan och Siri skulle åka till Spanien! Sagt och gjort:

Den veckan va den roligaste och galnaste veckan! Nästa år kör vi två veckor och dubbelt så galet!
(kan berätta mer i ett annat inlägg)

Sen alla underbart roliga fester och myskvällar tillsammans med fint folk

(Gammal bild och mathilda är inte med, men har tyvärr ingen nyare)

Men även dom bra och roliga sakerna tar slut! I slutet blev det att säga hejdå till våran vän Siri som ska bo och plugga i Spanien i ett år, men innan hon åkte gjorde vi det vi är bäst på: FEEEESSSTAAA!


 (har ingen aning om varför bilderna är så små)


Det var lite av vad som har hänt på mitt sommarlov, men det har även hänt endel tråkiga grejer:

Blev singel på midsommarafton, var ledsen och grät länge. Sedan gick vidare!

Börjat 2:an på gymnasiet och jag har aldrig träffat så många elaka människor som på den här lilla tiden, mognar endel aldrig?

Blivit sårad och har sårat.

Slutat och rida halvt, vilket inte alls var frivilligt! jag hatar det. 

Nog med elände, I'm back tomorrow med mer uppdatering och skoj!

♥ lina.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0