darling

Vilka jävla äckliga människor det finns.
Varför är det alltid jag som utsetts för sånt här?
Hur kan man stå mitt emot mig och ljuga mig rätt upp i ansiktet och skylla på sin förra bästa vän? det är för mig helt otroligt, hur man kan vara så jävla hjärtlös! Hur man kan såra andra så hårt bara för att man själv ska må bra?

Om det var han du ville ha och förstöra mellan oss, Grattis du har lyckats din äckliga jävla hora!
Men ta en av mina bättre vänner från mig, Aldrig!

Din falska hora, du har valt fel person att sprida falska rykten om!

Nee, nu behöver jag lugna ner mig lite, ska redovisa case:t nu. CIAO



Aldrig att hon ska få förstöra, Jag älskar dig (Och Emma gumman:)) aldelles för mycket för att hon ska kunna förstöra nått <33

Den enda hon förstör för är sig själv.

♥ lina.

Kommentarer
Postat av: siri

vad har hänt? och vem är äcklet? ska jag skicka spanjorer på henne? du vet att dom kan va rätt hårdhänta! ;) <3

2010-09-23 @ 14:52:52
URL: http://[email protected]
Postat av: emma

så rätt lina!! stå på dig gumman <3 älskar dig!!! /emma

2010-09-23 @ 15:28:14
Postat av: David

Finns alltid för dig vet du, säg bara till...

2010-09-23 @ 16:47:52
Postat av: siri

hahah, ska fixa det! :D ååh fy fän vad obehaglit! sprutor kan ju ta och dö. <3

2010-09-23 @ 18:39:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0