dålig kväll!

God natt

Säger jag redan nu! Nu har jag suttit och jobbat filosofi hela kvällen och förberett min redovisning tills imrogon, men är jag klar, nae inte ens i närheten! men nu orkar jag fan inte mer, och jag är redan irriterad på skiten! så lika bra att gå och lägga sig :) Så imorgon får ni hålla tummarna för mig, att det går bra!
Sorry för otroligt tråkig uppdatering idag, men det har inte hänt något speciellt idag!

Imorgon blir det däremot tandläkaren för mig, läskigt! vi får se hur det går :)


Såklart så funkade det inte att ladda upp den bilden jag ville! är det nått som går bra för mig idag eller?
Men här får ni iaf en bild på mig,mamma och lite utav Sara, i Grekland förra året eller för två år sen (kommer inte ihåg!)

Puss och god natt!



lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0