20.16

FÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅT!! att jag inte har uppdaterat någonting idag, men min dag började med historia prov, som jag fick VG på, hur fan gick det till?! Det är inte varje dag lina Svedberg skriver VG på ett prov! Sedan så hade vi iaf Fek (företagsekonomi) och där höll vi på med våra UF företag, och vi har världens bästa idé nu och en ny medlem, sånt gillas!! :D Och efter feken så hade vi spanska, asså är det tillåtet att vara så trött som jag var på spanskan? NAE! det är första gången under hela min skolgång som jag somna på en lektion, inte okej! men jag vart lite piggare när jag läste på progress (Vi använder bara datorer i skolan, så vi har inga böcker och får inte betyg i handen utan ALLT finns på våran hemsida progress) att jag fick VG på historian, då piggnade jag till lite! med tanke på att jag inte ens trodde jag skulle få G :D

Efter skolan träffade jag Josefine Öder, vilket var väldigt trevligt! :) Sedan vart det att åka upp till stallet! En helt okej dag alltså.

Men imorgon måste jag gå upp tidigt för att jobba, usssssssssch men man måste tänka: PENGAR !!!
Sedan hoppas jag att kvällen tar mig till mina älskade vänner :)

Vi hör innan jag går och lägger mig sen :)
kram!


En bild på min vän Emma när fönstret fastnade i taket igår! :)


Orion min fina ängel!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0