16.30

Helllllo!

Nu är jag ruskigt trött! Skola från 8.30-14.00. Och jag är fortfarande sjuk, och hes och har världens lock för öronen så jag hör inte vad någon säger!
Men dagen började juh som sagt med filosofi, där vi inte gjorde speciellt mycket. Rättare sagt ingenting, förutom satt och läste lite om djurförsök. Sen var det lunch, lika vidrig lunch som vanligt, kommer aldrig överleva 1 ½ år till i skolan om man inte ska kunna äta lunch! får hoppas att det blir bättre snart. Sen efter lunchen hade vi engelska, det var helt okej, 2 och ½ timma gick ganska fort faktiskt.
Efter skolan gick jag och Emma till stan och jag köpte ett skärp.

Men nu sitter jag här, och ska försöka plugga lite Historia, har prov på fredag om Antikens Grekland och Romariket, kuuuuuul!
Jag hör av mig ikväll om jag har överlevt!


En sunkig bild på hur jag ser ut för tillfället, och en fet jävla tumme upp till Historian verkligen!


lina.

Kommentarer
Postat av: siri

vad kul att du börjat blogga igen :D :D nu kan jag följa ditt liv här nere! :D har blivit rätt brun men började fjälla idag på axlarna lite :( men det tas igen i helgen höhö! SAKNAR DIG !



hahahahahah min tomtemössa :D tror inte jag kommer behöva den här nere faktiskt :D haha. ha det bäst nu, och vad hände med ridningen? :/ pusssss!

2010-09-22 @ 20:59:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0