02.48

Go' kväll!

Nu är jag hemkommen från Titti och har krypit ner i sängen!
Var på stan först idag med min kära familj och då mötte jag min vän Jossan och vi bestämde oss för att gå och äta lite, sagt och gjort. Vi sätter oss på tacobar och käkar! sen tar vi bussen ut till lambov där Titti bor, och spenderar kvällen där med massor härligt folk och filmmys! Sedan när jag och Jossan skulle ta bussen hem, så går vi på vägen från Tittis hus (det ligger inga andra hus runt omkring utan det är bara skog där) och det regnar så regndropparna smattrar juh på löven på träden, ofc. Men sen så hör jag att några grenar knäcks och det låter som att det är en bit ifrån, men kommer bara närmare och närmare. Och det är då paniken utbryter! vi tar tag i varandra och springer som aldrig förr! fy fan! där slog mitt hjärta i 500 kan jag säga!
Såklart tänkte man att det var någon mördare eller våldtäktsman som låg i buskarna, men det kunde likagärna varit ett djur eller nått. Men om det var ett djur så va vi ganska töntiga så vi sägger att det var ett psycho som låg där i buskarna!

Men nu är det hög tid att sova! vi hör imorgon, med kanske en ny design? vem vet :)
puss puss

Att åka utomlands nu skulle inte sitta fel!


lina.

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHA, så snabb har jag inte varit i hela mitt liv ;) hehehe, pöss hjärtat <3<3

2010-09-26 @ 16:00:54
URL: http://jossssaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0