"You make me feel like I'm living a teenage dream"

God kväll mina vänner!

Idag har varit en underbar dag, eller nästan iaf.. Började med filosofi, yeeeeeeeey! sen lunch, subway, det var mums! sen Fek, och UF, vilket går lysande :D, Gert är stolt över oss, vi är taggade till tusen och allt rullar som det ska :D sen på idrotten skrev jag klart mitt träningspass, tummen upp till det! sen tänkte jag åka och träna men det blev inte så, kände att det fick vänta tills imorgon :)

Men imorgon ska jag träffa mina söta vänner Jossan och Titti! det blir kul :) , det var ett tag sen!

Nu ska jag återgå till historia pluggandet, Jipppppiiii!
Pussshej!


<3333


lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0