"Want you to make me feel like I'm the only one that you'll ever love"

Go kväll mina underbara läsare!

Är på bättre humör idag, tack vare att vi hade UF idag, UNDERBART!!!! :D
Vi fick våran produkt idag, och under ca 25 min sålde vi 23 st!!! :D alla var jättetaggade och glada, och helt hyper (va jag iaf) det är askul att det går så bra för vårat företag redan :)
Besök gärna våran hemsida här: www.cproc.n.nu Den är inte helt klar, det ska komma ut lite bilder, m.m. :)

Men efter skolan var jag uppe i stallet, det var mysigt :) ananrs ikväll har jag bara tagit det lugnt, är lite snorig och så, VILL INTE BLI SJUK IGEN!! men jag taggar järnet för imorgon!! FEEEEEEST!! kvällen är inte helt planerad, så den kan sluta vart som helst! Förhoppningsvis blir det as kul och as lyckat :D

Nae nu ska jag dra mig, puss!!!


En bild från i vintras på mig och Joyride, när vi var ute i  -26 grader och snöstorm (y) blev ingen lång ridtur och ingen fin heller :P
Men jag saknar honom fruktansvärt mycket nu när han har flyttat :( Han är en helt underbar häst, jag skulle kalla honom en drömhäst faktiskt!




lina.

Kommentarer
Postat av: abslout INTE sara!

guuuuud vilken fin bild! det måste ha varit världens bästa fotograf som tagit den:O eller är det din super duper söta,coola och as snygga syster kanske? nämde jag att hon är as coll/tuff? :)

2010-10-29 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0