Motion!

Dags att sova! (eller snart iaf) Med tanke på att man måste gå upp tidigt imorgon.
Ikväll har jag som sagt städat klart det sista från i fredags Och när jag skulle dammsuga så är dammsugar påsen full så var juh tvungen att byta den, men asså hur svårt var inte det då?! jag och Sara satt där och höll på med den där skiten hur länge som helst! sen ger vi upp och bara trycker i skiten i dammsugaren och sätter igång den endå och börjar dammsuga vilket gick sådär, sen smäller det till och efter det funkade det suveränt! :)
efter det har jag suttit framför tvn och slappat! Sara satt och pluggade hkk och läste om att ungdomar skulle röra sig minst 60 min per dag, då kommer den här kommentaren:

Sara: asså, vi har juh gått och hämtat chips och gått tillbaka till tvn, vi har gått och hämtat läsk och gått tillbaka till tvn m.m. så vi har juh rört på oss!
Jag: HAHAHAHAHAHA
Känns inte bra asså med tanke på att det stämmer! Mamma och pappa lämna oss ALDRIG ensamma igen!

så nu måste jag ta tag i mitt liv och duscha och sen gå och lägga mig :)


Här får ni en bild på mig utan löshåret, ser fruktansvärt hemskt ut. Men här har ni det :)

God natt mina vänner!


lina.


Kommentarer
Postat av: siri

hahaha motion som motion! (eller...) haha. fan vad gott med chips. puss

2010-10-03 @ 22:16:34
URL: http://siristjernfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötis

2010-10-11 @ 13:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0