"Min, engel, Min engel, Min engel. For evigt, For evigt, For evigt."

förlåt, förlåt FÖRLÅT!!! för den hemskt dåliga uppdateringen.. Men som, sagt så åkte juh jag till Spanien i Fredags och kom hem i Måndags natt, och det är inte förens nu jag är hemma och tar det lugnt. Men tänkte berätta lite om Spanien resan! :)

Det är juh alltid lika underbart att åka hem till det underbara landet :), det var ca 25 grader på dagarna och 18 - 20 på kvällarna :), dock var det bara en dag med sol hela dagen så vi kunde sola, annars var det mest molningt, men det är skönt att bara va där kan jag säga :)
Några roliga händelser under resan:
Vi skulle hämta våran bil på parkeringen som finns brevid flygplatsen, och dit blir man skjutsad av dom som äger parkeringen, och han som har skjutsat oss några gånger nu skjutsade oss även den här gången och han är USEL på engelska. Och jag, mamma och Sara satte oss i baksätet och så tänkte pappa sätta sig där framme och då säger pappa till "chauffören (som redan är usel på engelska!)":
- I sit där fram? (Med öskötsk dialekt!)
haha, helt galet kul ! har nästan aldrig skrattat så mycket :P

Den andra roliga saken som hände var när vi satt på en bar och pappa hade beställt in en GT till sig och vi hade innan det gått och pratat om att han hade en sjukt ful fläck på tröjan och att man inte kan se ut sådär när man går ut! och då tänkte pappa den geniala tanken att tvätta bort fläcken med Sweppes (elelr hur fan det stavas!) och han sätter tummen för flaskhålet och börjar skaka och sedan tar bort tummen, ni kan juh bara gissa hur mycket sweppes det sprutade ut, och allt kom på mamma! :P extremt smart!

Nu ska jag fortsätta med lite pluggande så jag bjuder på några bilder till och börja med! :)


Innan vi åkte. Den nya jackan på också! :) Från H&M.




Mästerfotografen på flamenco kvällen på en restaurang!


När den "lilla" olyckan hade inträffat på templebar!






Och sist men inte minst en kvällens outfit!

Kavaj - H&M
Tröja med spetsrygg - Bik bok
Skärp - Spanien
Shorts - Gina tricot

Det var alla bilder för den här gången :)


lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0