Playa Flamenca

Hejsan !

Blogg.se har inte funkat sen imorse tyvärr. Men nu är det igång igen :)
Just nu sitter jag och sara i tv rummet och ser på Mamma mia! det var ett tag sedan man såg den filmen. :) Och idag är jag rätt sliten om man säger så ! Men tack alla trevliga och underbara människor för gårdagen! :)
Ett helt gäng samlat med roliga och galna personer hos mig igår, det är sånt som gillas! :)

tänkte visa lite bilder på Spanien huset :)


Framsidan av huset, :) som ni ser är det high security här! pansar gardiner för fönstrerna och galler framför varje fönster, här måste man vara jävligt duktig för att ta sig in :)


Avalon. Grinden in till området där alla hus ligger, även här måste man vara jävligt duktig för att ta sig in.


Poolen som hör till alla Avalon hus :)


Mitt rum :), dock ser det lite stelt ut på bilden men det var inte klart när bilden togs.


Till vänster köket, sen Trappan upp till mammas och pappas sovrum, saras sovrum och ena toaletten :)


Vardagsrummet och bakom mig är trappen och matbordet, även det här lite stelt då det inte heller var klart :)



Står utanför grinden och kollar ner mot havet :) (havet sysn dock inte så bra, eller knappt alls på bilden men det är där längst ner :))

Naeeeee usch nu längtar jag as mycket dit :( aja , ska fortsätta att kolla på Mamma Mia :)

Puss


lina.  

Kommentarer
Postat av: CJ

Men Leo sa ju att ni inte hade någon TV i erat "vardagsrum" :O

2010-10-02 @ 18:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0