..between your heart and mine.

Go kväll mina damer och herrar!

Nu är jag hemma ifrån Sthlm och ett träningspass!
Vi hade det toppen i Stockholm och jag har aldrig sätt så mycket poliser som har tagit fast så mycket folk som jag har gjort den här helgen, ganska kul om ni frågar mig! :) Ananrs så gick vi på stan hela lördagen och shoppade lite :), sen gick vi upp till hotellet och softade ett litet tag och sedan åkte vi och käkade på restaurang, vilket kunde slutat illa! då den restaurangen vi skulle ätit på va fullbokade och Blue man group föreställningen började om 3 timmar, ajajaj! så då var det bara ta tunnelbanan till söder där föreställningen skulle va och så gick vi och letade efter någon restaurang där, och efter mycket letande och lite panik hittade vi en grekisk restaurang, skit trångt men skit gott! :) Sen började juh då förestälningen och asså jag vet inte hur jag ska förklara den, det går nog inte förresten, man måste uppleva det själv för att fatta. Men det va så sjukt bra och galet roligt! :D Vilka coola människor det finns asså! Efter att den slutade vid halv 12 åkte vi tillbaka till hotellet och satt där ett tag innan vi gick och la oss :)
Här får ni lite bilder från helgen!






Dans på plattan


Haha ganska komiskt! Jag orkade inte följa med mamma, pappa och sara in i en affär så jag stod kvar utanför. Och då kommer det ett gäng killar i typ min ålder fram till mig och gav mig rosor och börja prata massa på Engelska med mig, Mysiga killar det där!


Fullt koncentrerad på mitt lipsyl






VIP?


Man fick tyvärr inte ta några kort under föreställningen!


Detta var även det jag shoppade!

Halsduk, Gina Tricot - 99kr
Huvudbonad (pannband), Gina Tricot - 129kr (Tror jag!)
Halsband, H&M - 79 kr.

Det var allt jag hade att säga idag! nu blir det duschen och sedan sängen!
Puss och godnatt!


lina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuuuud vad söta o lika din syster och du är GUD ASSÅÅH! OMG! PUSS

2010-10-11 @ 13:21:38
Postat av: Anonym

fin blogg du har!

Allt bra? :)

/ Fritiof

2010-10-11 @ 13:22:57
URL: http://usafrillan.blogg.se/
Postat av: sara

ojj vilka fina bilder...! :P

2010-10-11 @ 21:13:27
URL: http://saraasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0