träning!

Go kväll!

kom precis hem från ett pass på friskis och svettis tillsammans med Lisa och Clara! det känns att man har varit sjuk i lite mer än en vecka för fy fan va trött jag är!
Sen min morgon och skolfotot behöver vi juh inte ens nämna asså! fan, tror ni inte att jag försover mig och vaknar 35 min innan bussen går eller? JOOOOO! sån otur är juh inte okej! så hann juh inte göra mig iordning för skolfotot typ, usch och bläää! så jag såg juh ut som en jävla idiot på kortet.
Nu väntar en skön dusch och sedan sängen för imorgon är ingen rolig dag i skolan! slutar kvart över 4 och sista lektionen är idrott, kuuuuuul! :D

Detta får bli ett tråkigt inlägg, har nämligen inga bilder! :)
Puss på er!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0