then he says te amo..

Hej och hå vad trött jag är!
Jag ber om ursäkt att jag inte uppdaterade igår men jag var så himla trött så när jag kom hem från skolan somnade jag och sedan åkte och träna och sen hem och åt och duscha, sen så somnade jag igen! Så därför blev det ingen uppdatering igår :)
Men idag då så har jag varit i skolan och haft matte som vanligt heeeela dagen, fiiiint! Sen kom jag hem och sen åkte jag och tränade ett pass med Maja :), Har en sjuklig träningsvärk från att jag och Lisa tränade ett Medel/stationspass igår, så det blev juh inte direkt bättre av att träna ett cirkelfys pass idag (y), Men det är sånt man får leva med :D
Men nu ska jag faktiskt duscha och sedan sova för jag ska ha utvsamtal kl 07.30 imrogon bitti! är det ens tillåtet att ha så jävla tidigt eller ?! :O
Aja ska gå och duscha nu, men först får ni en hemsk bild


En sunkig och fruktansvärt dålig bild på mig efter träningen !

Hej då och God natt på er! :)



lina


Kommentarer
Postat av: siri

du vet ju hur man säger, enda sättet att få bort träningsvärken är att träna bort det :D hehe you go girl :*

2010-10-15 @ 17:32:53
URL: http://siristjernfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0