Stockholm!

Hejsan!

Sitter på hotellet i Sthlm nu! Har varit på stan från kl 11 tills nu, snacka om trött i benen! :O
Så nu håller vi på att göra oss i ordning sen ska vi ut och äta och efter det ska vi på blue man group! det blir nog kul :), kommer en bildbomb imorgon från dagens och kvällens äventyr!
Nu måste jag gå och försöka fixa värmen i mitt och sara rum för det är så jävla varmt :O
puss på er!



Ni ser lite av mitt nya "pannband" som jag köpte idag! jag visar allt som jag köpte idag för er imorgon :)


lina.

Kommentarer
Postat av: hemlis

Lina den fina fnizzzz XD

2010-10-11 @ 13:18:51
Postat av: Anonym

le lite mer då fniizzi -

2010-10-11 @ 13:20:09
Postat av: Anonym

vackra tänder <3

2010-10-11 @ 13:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0