skolan

God dagens!

Sitter på Geografin med Micheeeeelllleeee! vi gör verklgen ingenting, det är så det ska vara! förut kom rektorn och nästan alla lärare vi har in i klassrummet och började prata om våran klass hur stökig och pratig den är. Men lixsom ingen av oss elever i klassen klagar, det är bara lärarna som håller på och tjatar och surar på våran klass! jävla bajs! 

Jag fick en anonym fråga om Orion här om dagen, som jag tänkte svara på.
Orion står i ett privatstall bara några hundra meter ifrån där jag bor och han är inte min egna häst utan jag hjälper en tjej att rida honom och ta hand om honom ibland :) 




Nu ska jag återgå till att inte göra ett skit :), vi hörs ikväll!


♥ lina.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sämst

2010-10-11 @ 13:16:43
Postat av: Anonym

How old are you? nice header

2010-10-11 @ 13:19:37
Postat av: Anonym

snygg pose hästen gör hiiihii

2010-10-11 @ 13:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0