I'm not afraid

Hej på er!

Idag hade vi studiedag, sköööööönt! Vaknade vid halv tolv, nästan rekord för att vara mig :o men skulle egentligen gått upp vid 10 men mamma glömde ringa och väcka mig! men jag åkte iaf till stallet direkt när jag hade vaknat, och det gick jättebra! :) sen åkte jag hem och bytte bara om nästan och sen cyklade till ett stations/medel pass på 70 min tillsammans med Lisa, helt sjukt va trött jag blev! :O Sen va det juh bara att sätta sig på cykeln och cykla hem igen även fast jag var halv död! Sen har jag inte gjort ett skit bara softat! vilket är skönt att göra ibland :)

Men imorgon blir det att gå upp tidigt för då bär det av till huvudstaden, och SHOPPPPPA och sen gå på restaurang och sen se på Blue Man Group men familjen :D Vi sover kvar en natt också, så kommer inte hem förens på söndag eftermiddag typ :)
Men då blir det bildbomb!

Nu ska jag kolla klart på filmen som jag, mamma och pappa sitter och kollar på :)



Orion som var fruktansvärt rädd och nyfiken på allt idag :)


lina.

Kommentarer
Postat av: siri

tränarN! visa allt du shoppat sen! :D :D puss

2010-10-09 @ 19:04:08
URL: http://siristjernfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart står orion? är det din häst? han var fin iaf.

2010-10-10 @ 00:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0