"I think it means I love you"

Nu har jag fått klagomål både från höger och vänster om att jag måste uppdatera, så här har ni mig! :)
helgen har varit lugn, mamma åkte till stockholm i fredags så pappa, Sara och jag har varit ensamma. Inte bra.. Börja med att vi åkte till hemmakväll, köpte 1 kg godis, popcorn och hyrde 3 filmer. Sen hem och lagade tacos och så bar vi in vårat bord som står ute i "sällskaps hörnan" till tvrummet och bar in alla mat, allt snacks och all dricka och satt där hela kvällen, det va riktigt skönt! :) Men det tog jag igen idag genom att städa HELA mitt rum och HELA mitt och Saras badrum, rätt duktigt gjort om ni frågar mig :) och sedan ett medelpass tsm med Lisis :) en helt okej Söndag alltså! Men nu är det bara ladda inför en jävla vecka i skolan igen, kuuuul!

Här kommer en bild från helgen :)


Min söta lillasyster! finn ett fel.


Nu är det dags att äta! vi kanske hörs senare eller så skriver jag imorgon :)
pussssss



lina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ölhäVarn ;)

2010-10-18 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0