housewife

God dag.

Jag och min syster kom precis hem från ikano, jag köpte en "blus" och en ring :) Men nu sitter jag och kollar lite på tv, funderar på att åka och träna, men det är så sjukt tråkigt att träna själv! men vi får se hur det blir! Annars ikväll så ska jag väll laga mat och plocka ur tvättmaskinen (haha jag låter som världens hemmafru, men det blir så när föräldrara åker bort!) och städa det sista från i fredags, har inte orkat städa klart än :P

Imorgon har vi skolfoto kl 10 fast vi egentligen har sovmorgon till klockan halv 12, hur kul är det egentligen! Behöva gå upp flera timmar tidigare bara för att ta ett sketet kort! usch och fy!

Men nu blir det nog att ta på sig träningskläderna och åka! men först 2 bilder på blusen :)




Som ni säkert ser är den från Gina Tricot och kostade 249 kr.


lina.

Kommentarer
Postat av: emma

snyggt! :)

2010-10-03 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0