bloggtooooooorka!

BLOGGTORKA!!!!!

Ursäkta för extrem dålig uppdatering men jag har inte mycket intressant att skriva! :(
Men aja jag kan försöka :), idag har jag som vanligt varit i skolan! började med filosofi, tråååååååkigt och sedan Engelska, inte mycket roligare! Men fick sluta en timma tidigare eftersom vi skulle gå till UF kick off, det var helt okej faktiskt! :) det var inte alls tråkigt som man skulle kunna tro att det skulle vara. Sen när Emma och jag går därifrån, ser jag ett gäng killar som kommer emot oss och håller på att låtsas bråka och en av killarna går fram till mig och "slår" mig på axeln och säger: Pax!
Whaaaaat? Jag fatta verkligen ingenting! Sen när vi sitter och väntar på bussen på trädgårdstorget så kommer dom och ställer sig och snackar med någon utav deras kompis eller nåt och sedan gör samma sak IGEN, jag måste ha missat en väldigt rolig lek. För jag fattar ingenting. Aja, jag har kommit igång med träningen igen så är lite mör i kroppen kan jag juh säga, men vi kör endå :D, igår blev det ett äckligt fucking jobbigt spinning pass på idrotten som sluta 16.15, kl 17.00 va jag och träna pass med Maja och hennes syster! det är vad jag kallar hurtig :)

Men nu ska jag dra mig! jag lovar att bli bättre på att ta bilder och uppdatera!
Puss på er läsare som fortfarande är kvar trots min bloggtorka! :)




lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0